Jak nakupovat


Nakupování v našem internetovém obchodě lze jednoduše shrnout do následujících tří základní částí
(část A. a B. lze provést i v opačném pořadí):

A. Registrace
B. Výběr a vložení zboží do košíku
C. Provedení objednávky




A. Registrace


Pro registraci (vytvoření zákaznického účtu) je nutné kliknout na odkaz Registrace nového zákazníka:



Dostanete se na obrazovku, kde je nutné vyplnit údaje nutné pro vaši úspěšnou registraci
Vaše osobní informace + Telefonické kontakty + Přihlašovací informace
Tyto vyplněné údaje potvrdíte a uložíte tlačítkem Potvrdit, které se nachází vpravo dole:


Pokud se našemu systému nebude něco líbit, určitě se Vám ozve a napíše Vám co přesně je potřeba doplnit, nebo změnit.

Tímto jste si úspěšně vytvořili v našem internetovém obchodě svůj účet, ke kterému se můžete kdykoliv v budoucnu přihlásit pomocí vyplnění Vámi udané e-mailové adresy při registraci a Vámi zvoleného hesla. A nebojte, pokud zapomenete Vámi zvolené heslo, stačí kliknout na odkaz Zapomenuté heslo a pokud vyplníte správnou e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci, náš systém Vám automaticky pošle heslo nové, které si pak můžete klidně změnit.


B. Výběr a vložení zboží do košíku


Tady asi není co vysvětlovat, pokud se Vám nějaké zboží bude líbit a budete uvažovat o jeho nákupu, stačí zvolit počet kusů a kliknout na tlačítko Vložit do košíku nebo také na tlačítko Vložit vybrané zboží do košíku. Jakmile to uděláte, ukáže se Vám celkový obsah košíku a pokud chcete vybírat ještě dále, stačí kliknout na tlačítko Zpět k nákupu a celý postup opakovat znovu u jiného zboží.
Pokud po přidání položky do košíku bude položka označena symbolem *** můžete zboží objednat, avšak momentálně ho nemáme naším ani centrálním skladem dodavatele - více informací jak taková objednávka bude probíhat najdete v sekci Poštovné a termíny dodání. Nebojte se, nebudeme Vás nutit čekat týdny na své zboží! Pokud Vám nebude zjištěný termín dodání vyhovovat, Vaši objednávku po dohodě upravíme, nebo stornujeme.
Poznámka: kdykoliv během přidávání zboží a vybírání dalšího, se můžete mrknout, co všechno máte v košíku a to přes tlačítko Košík (v pravé horní části našeho e-shopu) nebo v pravé části obrazovky najdete odkaz .::Nákupní košík [více]


nebo


C. Provedení objednávky


Jakmile budete mít pocit, že už máte v košíku vše, co jste chtěli, postoupíte do pokladny. Takže jděte se podívat do košíku (to už umíte)a jak jinak, než přes tlačítko Jít do pokladny běžte k pokladně – a nebojte se, zatím nic platit nemusíte.
Nyní záleží na tom, zda jste se již přihlásili ke svému účtu. Pokud ne, systém Vás vyzve k přihlášení a pokud jste se ještě ani nezaregistrovali, tak se samozřejmě budete muset zaregistrovat (viz. část 1. tohoto návodu).
Následně se tedy dostáváme k samotnému sestavení konečné objednávky Vámi vybraného zboží, která má tři kroky:

Krok 1 ze 3 - Informace o dodání

Zde máte možnost změnit Adresu dodání přes tlačítko Změnit adresu.
Dále zde musíte vybrat typ přepravy, nabízíme tyto varianty:
  • Doprava zdarma (nabídne se pouze v přídě, že máte v košíku zboží za více než 3000,- Kč)
  • Osobní odběr - Chrudim (obvykle předáváme na adrese našeho e-shopu v Chrudimi)
  • Cenný balík
  • Balík do ruky
V případě, že je Vaše objednávka dražší, než 3000,- Kč uhradíme dopravné za Vás!

Pokud jste si tedy vybrali a jste se vším spokojeni klikněte na Pokračovat v objednání


Krok 2 ze 3 - Informace o platbách

Zde máte možnost změnit Fakturační adresu přes tlačítko Změnit adresu.
Dále zde musíte vybrat způsob platby, nabízíme tyto varianty:
  • "Platba dobírkou" - celou objednávku budete hradit až při převzetí od přepravce.
  • "Platba na účet - před dodáním" - Vám nebude účtován dobírkový poplatek.
Po přijetí objednávky s typem platby "Platba na účet - před dodáním" ověříme dostupnost Vámi objednaného zboží a ve chvíli, kdy pro Vás budeme mít zboží zarezervované a připravené, Vám zašleme na Vámi udanou e-mailovou adresu, pokyny a údaje k platbě (to, abyste náhodou neplatili dopředu zbytečně za něco, co Vám nakonec nebudeme moci dodat). Zboží je pak odesláno až po obdržení Vámi uhrazené platby na náš účet. Mějte na paměti, že převod peněžní částky může v některých případech trvat až 3 dny - pokud jde o převod mezi různými bankami (naše banka je GE Money Bank).
Dále Vás informuje o celkové ceně, pokud jste se vším spokojeni klikněte na Pokračování v objednání

Krok 3 ze 3 - Potvrzení zadaných údajů

Nyní Vám znovu systém vypíše všechny potřebné údaje týkající se Vaší objednávky, abyste si ještě mohli vše v klidu rozmyslet, nebo cokoliv ještě změnit a pokud budete se vším spokojeni a budete si jisti, že je vše jasné a správné, konečně můžete kliknout na tlačítko Potvrdit objednávku:
 


A tím je vše hotovo, objednávka je tuto chvíli již odeslána a tím je z Vaší strany dílo dokonáno.
Pokud Vám cokoliv nepůjde, nebo nebude jasné, pak volejte 777 008 700 nebo pište info@planetalega.cz


Pokud Vás přesto zajímá, co bude dál, tak můžete číst, zde je stručný přehled:
  • po Vámi dokončené objednávce obdržíte informační mail o tom, že jsme objednávku přijali – vaše objednávka bude ve stavu „Objednávka evidována“…. systém Vám sám automaticky přidělí pořadové číslo objednávky, abychom v tom měli pořádek.
  • v případě, že jste si vybrali typ úhrady "Platba předem - před dodáním" dostanete další e-mail „Objednávka ve zpracování“ a to ve chvíli, kdy se k Vaši objednávce dostaneme a zjistíme co a jak, ověříme fyzickou dostupnost zboží a provedeme jeho rezervaci, abychom zboží měli jen pro Vás a nikdo jiný Vám ho již "nevyfouknul" - v tu chvíli Vám poskytneme také potřebné údaje k platbě, jako je číslo účtu, variabilní a specifický symbol. Tyto údaje záměrně neodesíláme dříve, abyste měli jistotu, že zaplatíte pouze v případě, že Vám budeme zboží schopni dodat.
  • poslední informaci Vám pošleme ve chvíli, kdy se vrátíme od „pošťáka“ a dáme Vám vědět, že jsme již nejen vše zpracovali, sehnali, zabalili, ale hlavně, že jsme zboží už odeslali na Vámi udanou adresu a že už můžete od následujícho dne vyhlížet pošťáka. Zároveň Vám v této zprávě sdělíme číslo zásilky, pod kterou byl Váš balíček přijat přepravcem (Českou poštou), to kdyby se náhodou po cestě chtěl někam zatoulat - Vaše objednávka je aktualizována do stavu „Objednávka vyřízena - Odesláno“….

A tím je vše hotovo, objednávka už sviští k Vám a tím je i z naší strany dílo dokonáno. Už je to jen na pošťákovi….
Pokud Vám zásilka nedojde, určitě se nejdříve obraťte na Vaší poštu a pokud byste náhodou neuspěli, pak nás o tom určitě informujte, pomůžeme Vám situaci řešit, protože je i v našem zájmu obchod s Vámi úspěšně dokončit volejte 777 008 700 (od 16:00 do 20:00) nebo pište na info@stavebnice-hracky.cz

Upřesnění řežimu vyřizování objednávek v době vánoční sezóny (od 1.10. do 24.12.)
Vzhledem k začátku vánoční sezóny, která u nás začíná vždy již od 1.října, si Vás dovolujeme upozornit, že od daného data nejsme schopni vybírat do objednávek jakékoliv assorty (assortní položka = různé druhy stejné položky, například jinak barevné provedení stejné položky).  Žádáme Vás o pochopení, nepište do komentáře objednávky, že požadujete určitý druh od dané položky, protože takový požadavek nemůže být a nebude v době sezóny akceptován. Děkujeme...
zpět
Vaše IP adresa je: 54.205.99.71
LEGO e-shop. Nacházíte se v internetovém obchodě s LEGO stavebnicemi a najdete zde také další hračky!
Všechna práva vyhrazena Planeta-Lega.Cz - LEGO DUPLO a jiné stavebnice a hračky